Saturday, December 22, 2007

Κειμενο.

Ελα ρε εισαι σοβαρος?
-ναι σου λεω ρε μαλακα η δικια σου μου το ειπε
Τι δηλαδη σου ειπε μωρε?
-μα ποσες φορες πρεπει να στο πω, μου ειπε οτι της αρεσει ο Νικος Αλιαγας.
Ο Νικος Αλιαγας ? μα καλα που τον βρηκε αυτον?
-δεν τον βρηκε ρε ουφο , απλα οτι της αρεσει μου ειπε.
Δηλαδη εγω τωρα , πρεπει να γινω σαν τον Νικο Αλιαγα?
-και γιατι να πρεπει να γινεις σαν τον Αλιαγα?
Μα αφου αυτος αρεσει στην γκομενα μου.
-ποια γκομενα σου ρε μαλακα , εχετε χωρισει κατι χρονια.
Ε , και τι σημαινει αυτο? Οτι δεν ειναι γκομενα μου πια?
-ρε ουφο, παρτο χαμπαρι , η γυναικα εχει φυγει εδω και χρονια.
Ποια χρονια ρε φιλε , πριν απο λιγες μερες μιλουσαμε στο τηλεφωνο.
-και τι σου ελεγε?
Μου ελεγε οτι ακομα με αγαπαει, οτι μονο εμενα σκεφτεται, κατι τετοια ρε φιλε.
-ρε μαλακα τι ακομα σε αγαπαει, σε δουλευει η γκομενα.
Με δουλευει? Μα καλα τοσα χρονια με δουλευει?
-τι να σου πω τωρα, εγω απο σενα το μαθαινω οτι σε πηρε τηλεφωνο.
Ναι ρε φιλε, μιλησαμε με τις ωρες.
-και τι λεγατε τοσες ωρες, που δεν το ειχατε πει ολα τα χρονια που ζουσατε μαζι?
Να σου πω την αληθεια κι εγω μπερδευτικα λιγο.
-γιατι?
Μου τα ελεγε καπως περιεργα τα πραγματα, μια ετσι μια αλλιως.
-δηλαδη? δηλαδη?
Εκει που μου ελεγε οτι ακομα με αγαπαει, εκει αρχιζε να με βριζει.
-και εσυ τι εκανες?
Τι να κανω? Την εβριζα κι εγω.
-καλα εσυ γιατι την εβριζες?
Αφου στο εχω πει ρε μαλακα, εγω ακομα την αγαπαω αυτην.
-και την εβριζες επειδη ακομα την αγαπας?
Ναι.
-τι να πω τωρα, με εχετε μπερδεψει εσεις οι δυο.
Εγω την βριζω για ολες τις μαλακιες που εχει κανει αυτα τα χρονια.
-κι αυτη γιατι σε βριζει?
Για τις μαλακιες που εκανα οταν ειμαστε μαζι.
-μα καλα τωρα τις θυμηθηκε?
Ξερω γω ρε φιλε , ειναι τρελες αυτες οι γυναικες.
-κι εσυ ρε μαλακα , τι καθεσαι ακομα και παιδευεσαι μαζι της?
Μα σου ειπα ρε φιλε, εγω ακομα την αγαπαω.
-τοτε γιατι οταν εισασταν μαζι εκανες ολες εκεινες τις μαλακιες?
Μα τοτε δεν ηξερα οτι την αγαπαω, μετα το καταλαβα.
-εισαι κι εσυ ρε μαλακα, πολυ μαλακας να πουμε.
Ενταξει ρε φιλε τι να κανω τωρα, τα εκανα τα λαθη μου.
-τωρα τι να κανεις, τωρα παει εφυγε, εξαλλου της αρεσει ο Νικος Αλιαγας ειπαμε.
Ποιος Αλιαγας μωρε, ενας αλλος Νικος την πηδαει τωρα, σε δουλευε.
-αλλος Νικος? Ποιος Νικος?
Ο Νικος ο Φραγκας.
-ποιος ειναι αυτος ρε μαλακα?
Ο Νικος Φραγκας ρε φιλε, ενας φραγκατος.
-και που τα βρηκε τα φραγκα αυτος ο τυπος?
Πεθανε ο πατερας του και του αφησε ενα χωραφι στο χωριο.
-και?
Ε τι και? ...αυτος το πουλησε και το παιζει στην Αθηνα , επιχειρηματιας τωρα.
-και αυτος σου πηδαει την γκομενα σου τωρα ρε φιλαρακι?
Ναι , αυτος.
-και εσυ που το ξερεις?
Η ιδια μου το ειπε , οταν με πηρε τηλεφωνο.
-η ιδια σου το ειπε?
Ναι η ιδια, δεν ηθελε λεει να μου το ελεγε κανενας ξενος.
-και ετσι στο ειπε η ιδια. Και εσυ τι εκανες τοτε?
Την εβρισα.
-γιατι την εβρισες?
Για τις μαλακιες που κανει.
-λοιπον εσας τους δυο δεν μπορω να σας καταλαβω.
Τι να καταλαβεις ρε φιλε, απλα πραγματα, την πηδαει ο Νικος τωρα.
-ο Νικος Φραγκας ε?
Ναι ο Νικος ο Φραγκας.
-παλι καλα, θα μπορουσε να την πηδαει ο Αλιαγας και τοτε τι θα εκανες.
.
.
.
.
Δια Ταυτα.
.
.
.
.
Αναμεσα μας υπαρχουν
καμποσα περαστικα κορμια
και κατι χρονια
μεγαλης μοναξιας
που δεν ξεχνιουνται.
Το ξερω, πως οτι αρχιζει τελειωνει
Το ξερω πως η ευτυχια δεν κρατα πολυ
Τα ξερω ολα αυτα,
τα σπουδαια και τ'αληθινα.
Μονο κατι μικρο θελω να σου πω...
οταν αρχιζει ενας κυκλος πρεπει να κλεινει,
να μην μενει ατελειωτος και ανοικτος.
Γιατι τοτε τα πραγματα χανουν το νοημα τους
και η ομορφια αλλαζει σε ασχημια
και τ'αληθινα γινονται ψευτικα.
Ανοικτος κυκλος
σημαινει ατελειωτος χρονος,
συναισθημα αφημενο στην ληθη
που καποια στιγμη
θα σου ξανακτυπησει την πορτα.
Και παλι
θα πιαστεις να λες ψευτικα λογια
και παλι
θα βρεθεις αναμεσα σε περαστικα κορμια
να γευεσαι ανοστους χυμους.
Θα προσπαθησεις ακομα και δερμα ν'αλλαξεις
προκειμενου να ξεχασεις
το απλο φιλι που σου χαριζε ευτυχια.
Ακομα και τ'ονομα σου θα αλλαξεις
προκειμενου να ξεχασεις
τα ματια που σ'αγαπουσαν.
Ο χρονος θα σου δωσει την δικαιολογια
να πεις οτι ξεχασες,
μα ποτε δεν θα ξεπερασεις
το χαμογελο που σου χαριζε ευτυχια.
Αυτο που καποτε κορο'ι'δευες,
τελικα θα το αναζητησεις
και τοτε θα νοσταλγησεις
εκεινη την απλη στιγμη.
Αναμεσα μας...
υπαρχει ενας κυκλος που δεν εκλεισε.
.
.
.
Τουτεστιν...
.
.
.
Οι γυναικες
ειναι το μεγαλυτερο μυστηριο που συναντησα στην ζωη μου.
Δεν θα μπορεσω ποτε να τις καταλαβω.
.
.
Women are the greatest mystery of all.
I will never understand them.
.
.
Κατσε να το γραψω και κινεζικα
μην τυχον υπαρχει κανενας κινεζος...
που εχει βγαλει ακρη.
.
Τσινγκ τσονγκ
τσιαουα τσονγκ τσουνγκ
τσινγκ τσινγκ Γυναικα
τσιαου μαο.
.
.

0 comments: